10 tipp gerincpanaszokkal küszködőknek

Olvasási idő: 1 perc

Egy kis segítséget szeretnék nyújtani azon olvasóimnak, akik gerincpanaszokkal küszködnek:

1.Ne terhelje túl magát, itt nem csak a túl nehéz tárgyak cipeléséről lenne szó, hanem ide tartozik mindenfajta túlterhelés.

2.Ne várja meg, hogy dereka fájjon, már a jelenben tegyen érte valamit! (Pl. keressen fel egy masszőrt.)

3.Inkább a könnyebb gerinc torna gyakorlatokra koncentráljon és végezze pontosan, mint a nehezebbeket rosszul.

4.Felejtsük el a nyugalomban ülést, legyen inkább örökmozgó.

5.Lábunknak biztosítsunk szabad teret pl. munka közben.

6.Ha ülünk támasszuk meg az ágyékunkat.

7.Figyeljünk oda a helyes székmagasságra.

8.Ne terpeszkedjen el a fotelban tévénézés közben.

9.Kerüljük a hátrafelé lejtő üléssel rendelkező széket.

10.Az autó ülésre nagy gondosságot fektessen.(Az ideális autóülés háttámlája hátrafelé dől, teljesen alátámasztja a combot, megtámasztja az ágyéki gerincet és a tarkót.)

norbi-masszőr-gerinc

Ha bármilyen kérdése lenne fittséggel, egészséggel kapcsolatban hívjon telefonon a +36 30 594 92 25 -ös telefonszámon, vagy írjon e-mailt a norbert@kiseri.hu-ra . Amennyiben hasznosnak találta bejegyzésem, kérem, ossza meg másokkal is, sokat segíthet. Jó egészséget!

Ide kattintva lehetősége van támogatni a munkásságomat. Köszönöm szépen!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..